SPAM SPAM!!! o DAGIO DAGIO!!!
dimecres

Avui el meu superior d’informàtica m’ha enviat informació sobre l’SPAM (tb li ha enviat al meu company HiDe_, en hores de treball és company i ex-amic, i en hores d’oci, vease anar al cine, barça o altres coses, és company de viatge). Deixant de banda la meva vida sentimental... doncs es veu que l’origen de l’SPAM provenia d’una marca de llaunes de carn on els soviètics i britànic ho consumien durant la IIGM (dècada dels 40). Després d’uns quans anys (dècada dels 70) l’humorista Monty Pyton va fer burla sobre aquest terme on el tio cridava dient SPAM!! SPAM!! en diversos tons i volums, com si jo ara dic DAGIO!! DAGIO!! i dintre d’uns anys s’aplica aquesta paraula... per quan escoltes música en una iPod nano. Total ara s’ha traslladat aquest terme metafòricament al mail no sol·licitat o publicitat warra xD que trist jaja.

Per cert, dintre de pocs dies arribaré als 3000 mails no llegits al correu de hotmail/correucalent. És verídic! Quan arribi el dia us informaré.