La dagionera
dijous

No se l’origen de la paraula “mariconera”, pot ser que provingui dels mots castellans “maricón” + “riñonera”? També he trobat informació sobre aquesta paraula al “wikcionario” i diu: “Etimología: De maricón + -era porque se supone que un bolso es algo propio de mujeres.” En qualsevol cas, jo m’he comprat una xD.

Avui (15h) m’ha arribat la “dagionera” ara la diré així. Últimament buscava una que m’agrades, no gaire car però que estigués be, i al final la vaig trobar per Internet.

Què és pot portar dins una dagionera??

iPodnano (fins al desembre re d re xD), ulleres de sol (a l’estiu o quan faci molt sol), bolis (per fer pintades a les parets), mocadors de papers (per quan estigui refredat o engripat i no demanar mocadors a les noies), moneder (així no patirà mai més la butxaca del cul), claus de casa (menys pes al pantaló), llibre de butxaca (el llibre que llegeixo és tan gran que no entra ni la motxilla del gimnàs), DiscDur portàtil (per si algun conegut te algun problema informàtic), mòbil belletti (per no sentir les trucades), etc..

Tot i així estic molt content amb la meva última adquisició.