Festa Major 06
dilluns

Avui festa major a Manresa olé! Tot tancat! I ahir per la nit al Parc de l’agulla hi va haver el mític castell de focs amb un ambient molt musical (amb certa ironia xD). Però tampoc us penseu que a Manresa fem les millors festes majors xDD. Deixant de banda les festes del meu poble... doncs dir que ara estic una mica lisiat xDD.

Tot va començar el dilluns passat al Miracle. Jo anava caminant per unes escales de cargol i m va fer el quàdriceps dret.. pam! bua quin dolor. Després del Miracle a caminar pel riu, dimarts PA, dimecres... tot això va influir negativament al quàdriceps. M’he passat 5 dies amb un dolor bastant considerable, ara sembla que m respon bastant bé, però crec que estaré dies o setmanes pq funcioni correctament. Espero que no sigui res. Dimecres tornaré al gimnàs a veure que tal, però tornaré fort! Fent spinning! Bueno.. crec que m’ho pensaré, no vull tornar a recaure xDD. Això si, futbol... només per la TV.