06/06/06
dimarts



Avui naixerà l’anticrist, el fill de la bèstia, un tio molt rubust que deu fer molta por o no. Jo crec que fa temps ja va néixer aquest ésser superior però bueno alguns diuen que avui s’acaba el món, doncs ahir vaig fer feina xD... vaig comprar la última peça de roba per Internet xDD i us poso una cançó que m’agrada com no és del gabry ponte xD, Giulia ho mia cara ti prego salvami tuuuu... ara es pot acabar el món si vol...

La presentació del projecte va anar bé... de preguntes i de respostes hi van haver un fotimer, però bueno al final s’ha acabar xD. Avui esteu tots invitats a l’exposició del maestro Gryphus. Senti la mia voce é con questa che ti supplico... Giulia... xDD.

Per cert la samarreta és de la selecció italiana.. com no...

p.d. Menxu si feu el ball de giulia.. m’avises que hi vaig plorant i sobreexcitat.

p.d.2. Abans q s’acabi el món ... et faré un truc...

p.d.3. Ahir vaig tenir una garfada

p.d.4. (sense comenteris)