S'ha acabat... o no
divendres

Avui dono per acabat la celebració sinó encara m tornaré boig. Sempre recordaré el bloc, gran eina per expressar el que sento i poder-lo compartir amb gent blaugrana, merengues o gent que li suda el futbol. Segurament dilluns serà un dia normal... (mentida xD). També recordaré la celebració i la rua que vem fer, començant per srubio (st.joan), menxu&merrycherry tot passant per carrerons i cridant com desesperats, hi havia moments que no era el mateix, la qual en alguns casos m’avergonyeixo dels actes “vandàlics”, semblava tot un hooligan. Que quedi clar que sóc una persona tanquila, seriosa amb paciència i gran disciplina, ja que en alguns videos tot això no queda demostrat xDD. Igual que el meu profe que segur la va liar com mai i molt més que jo! ja que era a Canaletes. A tots el cules moltes felicitats, als no cules tb felicitats i el que li suden tot tb felicitats per aguantar-nos.

Per cert, sisi tutu espero resposta ja.. tinc ganes de regalar la camiseta.. que l’acqua di giò sempre m’ha agradat xDDD