Stargate SG-1
dimarts

StarGate SG-1, sèrie de ciència ficció emès a partir del 1997 fins a l’actualitat, 9 temporades amb aproximadament 180 capítols.






Gairebé porto mirant la sèrie durant 8-9 anys, son molt anys com si fos bola de drac però sense repetir cap capítol. 9 anys 9 temporades i encara no s’ha acabat. Recordo (fa molt moltíssims anys) que veia anunciant per la TV3 una sèrie anomenada StarGate SG-1, que seria la continuació de la peli StarGate feta a l’any 1994 (m’agrada molt la peli xD), doncs crec que TV3 va emetre 3 o 4 temporades i després res de res (no deurien tenir suficients calers), i jo ja que m’estava preocupant... però va sortir al mercat l’anomenat ADSL i tot seguit el Deu eDonkey, a partir d’aquell moment vaig començar a veure la continuació de la sèrie en espanyol (emesa per satèl·lit) o subtitulada, fins ara. En USA ja ha finalitzat la temporada 9, i jo m’estic baixant tota la temporada. Ja he vist 14 capítols en 2 setmanes, ara només en queda 7 cap., no podré suportar l’espera. He crescut amb aquesta sèrie i lo millor de tot que aquest any continua i l’any que ve!, sóc friki friki xD. Per cert a partir d’aquesta temporada han donat de baixa o millor dit han “jubilat” al Richard Dean Andreson (MacGiver) i han fitxat als dos principals protagonistes de Farscape (sèrie tb de ciència ficció i finalitzada l’any 2003, tb emesa fa temps a C33 i antic rival de StarGate), Ben Browder i Claudia Black, són molt bons actors uns cracks!

Vull donar gràcies a aquesta sèrie, serà molt difícil oblidar 9 anys de stargate sense parar i que duri!!

p.d. Segur que vosaltres teniu alguna sèrie que us fascina moolt! igual o més que jo.