L'últim pica-pica??
dimarts

Ahir per la tarda va ser un xollo al Insti, un dilluns “perfecte”. Les dues primeres hores, fent un exercici, després vaig anar a berenar i veure l’últim episodi que tinc de Stargate (un dia en parlaré), i finalment a les 19h vam anar tots els de la classe (i altres grups) a veure la presentació de les jornades tecnològiques de Lacetània. Uff 2h de bla bla bla els tios no paraven de parlar... al finalitzar d’aquesta xerrada vam anar a fer el pica-pica!. Hi havia 2 bandes, una banda pica-pica per els alumnes, i l’altre per el professorat i els q estaven parlant a la xerrada. Aquests tenien cava i nosaltres coca-cola, i als dos bandols hi havia moltes pastes... uff m vaig posar que no vegis si al final no vaig sopar a casa!!

L’únic problema del pica-pica era el cava!, jo volia! Vaig dir a un porfe que m passes una copeta (el k fa estar 10 anys al insti) i me’l va passat, després el Gryphus va agafar una altre copeta... i així fins que alguns dels nostres companys van agafar. Al finalitzar el pica-pica vam agafar una altre copa i els profes ens deien: “Porteu anys aquí..” I es veritat portem molts anys, coneixem a molts profes, caps d’estudis, secretaria... moltísims anys.

Gryphus pq no fem un pica-pica l’últim dia de classe? Portem pastes a la sala de profes! xDD