Muscositat en el Pata
dimecres
Ahir notava una sensació de malestar en el coll, mentre passava el dia, la sensació era cada vegada pitjor, al final era un malestar general. Depèn quina sensació tinc al coll, sé que el dia següent tinc la grip o no, en principi creia que la tindria.. doncs no tinc la grip ni tampoc l'avial! Però el que tinc i m fa molta ràbia son les babes del nas, mucositat xD. Quina ràbia fa quan només respires per un forat, i de tan en tan canvia de forat, ara respiro per la dreta, ara per l’esquerra i ara no respiro per cap. Per sort son un dies, això si, tinc mal de coll i millor no beure coses gelades...

Ahhh ahir van obrir el Pata Negra (estaven de vacances), quina felicitat i uns quants ho vam estrenar, encara que jo estava una mica xungu! Han portat un nou tipus de pa, ara tenen el de xapata, el de llesca i aquest no se com es diu.. és semblant a una mitja barra d’1/4 però amb un altre gust. Està prou bé i m’agrada, però nu se el de xapata esta impressionant.
Durant l’estada al Pata, el dakaisar, el surgen, el djDarko i jo vam estar parlant sobre aquest vídeo. No se si es veritat però el nen està ven boig.
p.d. Messi ja té el nou contracte amb Adidas, uff quines botes li han donat!