La puteria de l'adagio (II)
dimarts
Cartes d'amor

Després de l’email en la primera puteria… continuem amb els emails, ezque dona per molt xDD

Era una tarda on a casa meva havia vingut en Sephiroth, ell m va dir: entro un moment al correu… i jo: Oi i tat!! Entra entra!!. Després de no se que fer amb el correu, ell no va tancar la sessió (gran error per part seva sabent que sóc una mica c..). El dia següent, entro al hotmail i taxan!! Estava en la “bandeja de entrada” no meva sinó del amic Sephiroth. A partir d’aquí el cervell va començar a funcionar com si 5000 esclaus de la era Egípcia estiguessin fent la piràmide de Keops (veure post anterior). Què faig fer? Doncs amb el correo d'aquest vaig enviar un mail a un amic (Titus), l’escrit era una cosa semblant això, no m’enrecordo però bueno algunes paraules si:

"Hola, sóc molt tímid i feia temps que et volia dir això, t’estimo...

Uff crec que vaig posar més escrit però la memòria m falla xDD. A partir d’aquest moment el meu amic Titus mirava d’una altra forma al amic Sephiroth xD, jo la veritat si rebo un correu d’un amic amb aquest escrit... m faria molta por. Doncs la tonteria va durar setmanes, i ningú deia res xDDD. Finalment no se com va saber la veritat en Titus, el tio va dir: que cabrón! M’havia espantat, cada vegada que donava la mà al Sephiroth m venia algu....

Lo millor de tot que en Sephiroth no es va assabentar al cap de molt de temps (més d’un any). M’enrecordo que quan es veien (cada setmana)... jo per dintre reia molt però molt!! i ells no ho sabien! xDD

Fins a la propera Puteria de l’adagio!! Que dona per molt!