Fiasco al BigBen
dilluns
Després d’una tarda de futbol la qual el meu bessó tenia símptomes de lesió vam anar a veure el Barça, després a sopar i finalment a BigBen que feien el 30 aniversari, tot un fiasco.. A partir d’aquí m passes coses inhumanes i sobrenaturals, a l’entrada de la disco dos goriles m paren i m diuen: DNI!! I jo… (aquest aquest any faré 22), té el DNI, i diu el gorila: del 84?? I jo: Si!... Venga passa passa. (Jo estava animat ja que durant el trajecte amb cotxe haviem possat Night of Fire). Dintre la disco encara estava prou bé... però les coses canviaran. Davant meu hi havia una persona d’uns 45 anys amb cara xunga mal, mirant culs de noies de 13 anys… una cara de psicòpata, no el podia ni veure feia por molta por i a sobre vem estar allà 30 min o més xD. Tot seguit m bé un noi m diu no se que i m fa un petó! Ala vinga! (ho va presenciar el Garf69)... més tard m bé un altre noi amb pintes molt xungues i m diu: Vendes no se ke… tienes no se que… i jo: No tengo nada, el tio m mira amb una cara com si jo tingues allò k m demanava i no li volia donar, tot seguit li dic al HiDe_, faig pinta de vendre coses prohibides? Després d’aquest moment la música era com agafar una papelera d’aquestes de material dur i picar amb un martell. Ufff quina rallada! Al final vem marxar, encara tinc al cap la cara d’aquell psicòpata, en serio fotia molta por! Van passar coses però per respecte acabo aquí xDD.

p.d. Estic content pq hi ha la gent que pensa que tinc 17 anys!