Estudiant... xDDD
dijous

Ahir vaig estar estudiant per l’examen d’avui de xarxes. (HiDe_ el que feies abans de xarxes és completament diferent del que és fa ara). Doncs m va rallar durant 3 hores, sabia que l’exercici estava bé i perfecte, doncs ho comprovava amb un programa i m deia que nooo. Ho vaig fer molts cops i res, al final ho vaig deixar estar, segur que algun ésser esperitual de la meva habitació m’estava putejant... A la tarda, a classe, vaig tornar a fer el mateix exercici i taxan FUNCIONAVA! Quina ràbia. He desinstal·lat el programa del meu PC i he posat una versió més nova, i ara funciona...

Després de perdre tant temps, ara hauré d’estudiar la teoria, ja que l’examen consta de 3 parts, un teòric, un pràctic amb un router i l’altre tb pràctic però amb aquest programa xD.

Veient aquest vídeo... m’agradaria provar-ho per veure si es cert!