Els wanadooencs
dilluns
L’altre dia vaig rebre una carta de la ex-companyia d'ADSL (Wanadoo), on els wanadooencs demanaven que els hi pagués un rebut del juliol, si del juliol 2005. No ho entenc, no és culpa meva, si tinc diners al banc... pq no m van treure els 40 € al juny??? I ara me’ls demana!! Bueno avui aniré a fer una visita a cal CaixaManresa i fer el gastu, i passar de problemes.

També m’hauré de fer la Targeta Clàssica, pq amb la tarja que tinc (Visa Electron) no puc fer gastus en algunes botigues d’Internet. A veure si demà puc fer les compres on-line... ja us explicaré sobre les noves adquisicions per part de l’Adagio xD

-Comentari sobre el baló peu
El dissabte com sabeu tots, el Barça va jugar el següent partit de pretemporada contra el Deportivo de la Coruña, i ara toca.... el CHELSEA!! Vull felicitar al Madriz per ser segon a la lliga xDDD