Allá Tú
dimecres
Ahir vaig tornar a trucar al programa de “Allá Tú”, serà difícil que t’agafin però no perdo l’esperança. Lo millor seria anar al programa portar un currículum i dir: “mira porto 6 mesos trucant (fals), i no m’agafeu, he tingut que venir des de Manresa per a veure si m’agafeu duna vegada!!”. Per anar allà has de tenir morro o molta sort!. Si per casualitat m’agafen intentaré fer Spam, segur que augmentaria considerablement les visites al bloc xD.

Comentari Baló Peu
Koeman: “el Barça debería haber ganado”, si i no ho va fer! El Barça amb alguns titular sempre pràctica un futbol impressionant però el partit d’ahir... feia molt de temps que no havia vist un equip fallar tant, per sort la setmana que ve és el partit de tornada i segur que els golejarem!.
El dissabte toca el Madriz!!, si el
Barça no guanya per golejada doncs que perdi, jo només vull una golejada!! 4-0 o 5-0. No passa res que el Barça es cansi, vull golejada, ja que el pròxim partit toca el Benfica... aquests no ezque siguin massa bons, un parell de gols i a la final (no semis HiDe) contra el Arsenal (un altre regal).