Quin bon rotllo
divendres
Segur que molts de vosaltres us agrada aplaçar exàmens!! o fer canvis d’horaris xungus de classe per benefici propi xDD. Ahir tocava un examen però finalment s’ha aplaçat per dijous que ve, gràcies a l’alumnat i del professorat! xDD
Doncs la setmana que ve es presenta una bona setmana!! festes, Chelsea-Barça i un examen. Dilluns i dimarts festa pq dimarts és Festa de la Llum i dilluns fem pont, i el dimecres (22) no anem al cole, bueno jo vaig pq tinc FOL convalidat xDD, això es deu a que el passat dimarts (15) varem fer les hores del dimecres (22)!!, total per veure el Chelsea-Barça així tan l’alumne com el professorat podrem visualitzar i gaudir del partit.
3 dies de festa... bueno hauré d’estudiar i posar-me les piles pq el dijous (23) hi ha un examen. Avui m’he preguntat si aquest dissabte fas les hores del dijous (23) i del divendres (24), podríem tenir una setmana de festa? Quin bon rotllo! I seguint amb el tema si fem cada dia 12h de classe durant un mes, hi hauran més dies de festa?? Si es així jo ara mateix firmo! xDD