Nou look
dijous
Avui estic content, deu ser pq ahir va tornar a guanyar el futbol?? (Maños 6 – Agujero Negro 1), o pq tinc un nou pentinat?? no ho se en qualsevol cas he sortit del llit amb un somriure.! El Madrid necessita un nou look i ja!!
Bueno al tema, doncs ara puc dir que m’han fer la permanent, jo creia que només les noies, dones... ho feien! Doncs no, els nois tb!, jo volia fer-me un tallat diferent i clar requeria una sessió de perruqueria. El perruquer va comentar que desprès d’una dutxa els cabells en teoria no quedaran estirats sinó sortirà amb un efecte despentinat sense necessitat de laca, escuma, gel...
Espero que després de la sessió de perruqueria hagi servit per alguna cosa xDD a tb porto metxes blanques-grogues...
p.d. Gracias Rodriguez Santiago per eliminar al Barça i poder veure ahir el partit del segle (Algu de positiu s’ha de treure després de l’eliminació del barça noo? xDD)p.d. Ja he posat algunes fotus amb el pentinat! va parir amb tanta pressió!