La meva cartera
dimarts

Últimament, bueno fa molt temps, la meva esta bastant grossa, no perquè és de dimensions grans sinó que està fins el cul de coses. I que porto a dins?? Uff una mica d tot, això si més porqueria que diners xD. Exposaré la porqueria que tinc:
-Un dolar (Diuen que si portes un, sempre tindràs diners a la cartera... no m’ho crec).
-Dos rasca-rasca del Burger King (Van caducar el 14-06-2005)
-Molts tiquets de compres i un rebut del gimnàs del juny 2005
-Un paperet de Big Ben la qual fan un sorteig (Desembre 2005)
-Un calendari de futbol 2005/2006 (Indispensable)
-Dos targes de restaurants italians
-Més rebuts (Algun és d’un refresc xDD)
-Dues fotos meves de fa 1 any o més
-50 pessetes del 15 de agosto de 1928
-Targes moltes targes, una d’un ciber (Només vaig entrar un cop), de cabina telèfon (gastada), del metro, de fotocopies del Insti (fa 10 anys que...), de donació de sang, invitacions del gimnàs, del Marca, del videoclub (té uns anyets), d’un antic gimnàs que vaig estar mesos, i més coses...
-Això si sempre la tarja de crèdit, DNI, la Sanitària i la tarja del Pata Negra.
-Ahh moblidava de la calderilla!! Tinc més monedes estranyes que euros!, moneda colombiana, moneda del Mendieta, lires italianes...
Ja veieu que necessita una neteja urgent o no!
p.d.
Si alguna vegada perdo la cartera... ja sabeu com és!