Com passa el temps
divendres
Ahir a la classe m diu l’amic Gryphus, ... portes 1 any al bloc?? I jo, m sembla que si!. Doncs exactament fa 1 any i 6 dies que tinc el bloc. El bloc el vaig començar pq un bon professor de l’escola ens va dir: -Haureu de fer un bloc... clar jo no sabia que era ni per a que servia, ens va consellar utilitzar el Blogger i penjar noticies sobre d’informàtica durant el curs. Així va començar el meu bloc, després del curs alguns de la classe ho van deixar i altres van continuant escrivint.
Al principi el diaridunrodriguez era només d’informàtica però ha anat evolucionat fins ara, com l’aspecte gràfic, he passat hores mirant el codi del Blogger i retocant, mare de déu ara el codi es una mica diferent de l’original!! xDD
Aquest bloc és el resultat després d’un any!! Però segur que en mica en mica canviarà pq m'agrada innovar xD
Vosaltres pq veu fer un bloc i com veu aconseguir-ho? per un amic, per un bon profe xD o per si sols??