Cirurgia a les 4AM
dimecres
Avui ha estat horrible!! Bueno la nit passada!
Eren les 4 de la matinada, m desperto per un soroll. M’acosto al ordinador i sento un ventilador com si estigués rascant!! Li dono 4 bofetades al PC i no es queixa, torno al llit, 2 min. després... gggrr grrrr grrr quina ràbia, m’aixeco li dono dos clatellades més al PC i torna a callar, cap al llit una altre vegada, dos min. després... grrrr grrr!!. Per dèu!! S’està passant ja aquest p.. ordinador. M’aixeco (tinc molta son), vaig a la cuina, agafo un ganivet afilat, torno al ordinador... obro la tapa (pensaveu que el volia assassinar?!! xDD) i faig rraaassss, toma ja no hi ha ventilador!! tomaa!!!, bueno poso l’emule i el bittorrent i torno al llit (eren les 4.30 AM). M desperto amb cara de tetris i creia que tot era un somni però nooo, tot real, m’acosto al PC i veig com ha quedat la cirurgia de ahir a la nit. Ara hauré de comprar un ventilador friki, de colors i insonor!! xDD

Video dedicat a mcax