The Bard's Song
divendres
There's only one song
Left in my mind
Tales of a brave man
Who lived far from here

Per culpa del vídeo que vaig posar en el post, no paro d’escoltar la mateixa cançó, sens dubte crec que és un temazo d’aquest que perdurarà anys i anys.
Ahir vaig fer aquell examen i bueno, tampoc era per tant. Jo sóc una mica lent i clar no el vaig acabar, després m vaig rallar, crec que és per culpa del barça, per déu MESSI ets un monstre mai havia vist això, un noi com tu tan jove i tan però tan bo xD
No és pot fer un examen després d’un partit d'aquelles característiques! xD bueno el que fa més ràbia d’un examen són els comentaris finals que fan els companys, jo vaig posar això a sisi jo tb! La pregunta 5 has posat això? Sisi pq... I clar jo no... uf quina ràbia xD, por sort l’examen d’ahir el sabies fer o no, jo en un principi el sabia fer ja que tampoc era tan complicat!
Teniu un regalet per els culés, els fantasmes de Mourinho.