Avui és avui!! el Chelsea
dimecres

Encara tinc les cames adolorides després de la carrera d’ahir, la qual no m’impedeix anar al gimnàs ara. Ahir vaig estudiar un mica però pel cap m rondava el camp Stamford Beach xDD, tot seguit vaig posar al ordinador el Madrid-Barça (0-3) així m’animo més... entre la cançó aquesta que he posat i el partit contra el Madrid estic eufòric xDDD. El diumenge passat jo, el maestro Gryphus i el tiet HiDe_ vem comprar entrades però no pel partit sinó entrades per un local que obren el Frankfurt Xavi per visualitzar el Barça. Ah l’entrada conté consumició (Frankfurt i beguda), i clar haurem d’anar bastant d’hora. Només amb l’ambient que hi haurà i pensant en el partit m ve la pell de gallina! xDDD
Bueno sort i que els deus (Ronnie, Messi, Eto’o, Deco..) ens ajudi, sinó sempre queda el partit de volta (7-març-2006).

Veure el Chelsea
-Barça gratis
Si voleu veure el partit pq no teniu tv xD, esteu al treball, … us poso diferents canals la qual televisen el Chelsea-Barça, ahh necessitareu el pplive (Programes de TV).

[Shanghai Sports]

[Shanghai Sports]
[Guangdong Sports]
[Shandong Sports]

[ESPN Asia]