Aparento més jove??
dimarts

Ahir al gimnàs, un noi ve cap a mi, ja portava dies que el veia rondant pel gimnàs, bueno m ve i m diu:
Noi: - Tens 19 anys??
Adagio: - No tinc 21 (Jo al veure la seva cara li posava tb la mateixa edat que m’havia dit a mi)
Adagio: -i tu?? ( No li volia dir si tenia 17 o 18 xD)
Noi: - Tinc 22
Adagio: - Mare meva sembles més jove!
Noi: - Si tu tb sembles jove...
Després d’aquesta conversa estranya, m diu que l’altre dia m’estava observant mentre jo feia uns abdominals (Els que faig són bastant... no ho aconsello a principiants xD), i quan vaig marxar ell va fer els mateixos que jo, i tot seguit m diu - uala! el dia següent no m podia moure i encara m fa mal els abdominals (Després de 3 dies), total que diu: - Com puc arribar a ser com tu, així de ...??
p.d. Estava en un xoc! Mai a la vida m’havien fet aquesta pregunta... xDDD Sóc massa jove pq m preguntin això!!