Alçada i pes
divendres
Ahir, com cada començament de mes, m vaig pesar. Sempre m peso al mateix lloc, és una màquina on poses la moneda de 20 cts, i mesura l’altura i el pes, quin problema hi ha?? Doncs exactament 2 i les poso aquí xD:
1. Durant un any he anat variant d’altura, un mes sóc més alt i un altre mes petitó! Jo crec que la meva altura és de 1.70 però a vegades marca 1.68, 1.72... no se no ho trobo gens normal, no pot ser que creixi i després m faci petit!
2. El pes tb varia!! No pot ser. Durant aquest 6 mesos he anat variant, un més 2 kilos menys, un altre 4 més. Com pot ser que pesi menys després de les festes nadalenques si vaig menjar com una bèstia!!! I ara peso més, no ho acabo d’entendre.
A partir d’ara canviaré de bascula, i per una vegada a la vida vull saber quina és la meva alçada!!


Vull que el pacman vingui al meu cole!! waca waca waca