T’estimo dimecres
dimecres

El dimecres és el tercer dia de la setmana. El nom « dimecres » prové del llati “Dies Mercuri”, o "dia de Mercuri". S'abreuja com « dc ».

M’agraden els dimecres serà pq només faig 2h de classe? crec que quan anava a ESO i Batx els dimecres no hi havia classe per la tarda, no?, total que un dimecres qualsevol m’aixeco... escolto música... faig alguns deures o acabo coses (normalment no en tinc xD)... vaig al gimnàs... dino... miro alguna peli... sinó he anat al gimnàs al matí doncs vaig a la tarda... i finalment al cole... Només és l’únic dia de la setmana i ho intento gaudir tan com si fos un dissabte. Ja arribarà el dia que comenci a treballar com un condemnat...
A tots us dedico el ball de la bruixa!! O la danza delle estregue!! del DJ Gaaaabry Ponteee, també va molt bé per fer Spinnig al gimnàs, anima bastant ehh Garf4 i HiDe_!!