MeMe
dijous
El meme, aquest joc tan simpàtic (^^) m'ha arribar per: hyDe
Normes: El primer jugador d’aquest joc inicia el seu missatge amb el títol "5 hàbits estranys teus". Les persones que són convidades a escriure un missatge al seu bloc sobre els seus hàbits`poc comuns, han d’indicar també clarament aquestes normes. Al final heu de triar 5 noves persones i afegir un enllaç al seu bloc. No oblideu deixar un comentari al seu bloc dient-los que els heu escollit per continuar el meme.
Bé, doncs aquests són els meus 5 hàbits estranys:

1. El primer que faig al despertar-me es encendre la pantalla del ordinador veure les descàrregues del eMule i del Bittorrent xDD
2. Cada matí menjo els meus Special K amb llet puleva calcio tot mirant les web esportives, Diario As, Marca, El mundo deportivo i Diario Sport, respectivament.
3. Moltes fotos que m’han fet surto amb el gest ronaldinho! Contagia bastant!! xD
4. Sempre que arribo a casa obro la bústia a veure si hi ha algu.. encara que sàpiga que no hi ha res ja que normalment arribo a les 14h.. és una mica tard per veure si hi ha cartes o spam del carrefour xDD
5. Quan s’acaben les piles "recarregables varta" del ratolí, sempre agafo les del comandament de la tele (Tot a 0,6€ xDD). Total al final no recarrego les piles i s’acaben les piles del comandament pq no duren ree.. :(

Bueno tinc algunes més! Però tampoc és plan de posar tots els hàbits :P. Ara que ho faci el Garf4 i el HiDe_, ahh HiDe_ si vols ho post fer en els comentaris... xD