El concepte friki
dimarts
Es una persona obsessionada amb un tema o afició en concret, normalment extravagant, fins el punt de convertir-lo en una forma de vida... (Wikipedia).
Ahir al gimnàs estava parlant amb un company i de cop un d’allà diu: ostres que friki!. Això m’ha fet pensar els milers de cops que m’han dit friki, igual passa amb els meus amics que són fikis i els de la classe també. Una mica friki sóc ho confirmo, estudio informàtica i parlo informàtica amb tots, tinc una camiseta de “Error de Windows” que m’agrada molt i està en procés de comprar-me un altre, estic subscrit a la revista Historia de National Geographic, cada dia estic tocant el codi del blog serà pq li falta algu en aquest blog i no ho se, tinc una pàgina web meva, faig bromes informàtiques, li dic a ma mare ha arribat spam del Carrefour, tinc obsessió a les camisetes de lycra i que siguin d'Italia xDD...
Segur que vosaltres també sou una mica friki més que jo, igual o una mica menys.

p.d. el Hard Gay quin frikii!! xDD gràcies a la classe CFGS i mcax. OOOKEYYY OKEEYYY