3. La primera baixada a Internet
dimarts
Els primers dies de tenir Internet (1999), el primer que vaig fer és instal·lar el “gat” (Napster). Va ser la meva primera experiència en baixar MP3, era impressionant... i a més si baixava a 5 Kb.. xD, no recordo de les primeres cançons però crec que era espanyola, Estopa??. A partir d'aquell moment el meu disc dur s’omplia, cada vegada més, fins que van tancar el Napster (2001) per problemes de copyright... la qual vaig emigrar al KaZaA i el “burro” (eDonkey). Només era cançons però un cop vaig tenir ADSL... pelis, música, programes, jocs... però igualment continuo anant al Cine o comprant Música i jocs (o No) xD. Més endavant hem vaig passar a la “mula” (eMule), i allà estic ara.
Això del “animals” és increïble, ja que cançons on no els trobes a botigues del país els trobes en aquests programes d’intercanvi. Sense el p2p segurament no tindria el privilegi de conèixer a Gabry Ponte, Gigi, i molts altres grups musicals...