2. La meva primera compra a Internet
dissabte
Un dels avantatges d’Internet són les botigues on-line. Jo he comprat per Internet molts cops i mai he m’ha causat problemes.
La primera compra que vaig fer, sinó hem falla la memòria fa uns 5 anys, és una samarra de la selecció italiana del 2000 (Eurocopa del 2000) des de la botiga on-line kappastore.com. En aquesta botigueta també he fet varies compres... des de motxilles, jerseis fins a gorres... allà sóc un bon client xD
Una de les altres botigues que normalment compro és optize.es, només és d’informàtica. Amb optize.es hem va passar una cosa ben curiosa, sempre que demanes material després el reps a casa mitjançant una empresa de transport, doncs al comprar varies vegades, el transportista ja sap on visc i com hem dic xD, un dia hem va dir: Que Marc! Et porto coses d’informàtica, cada vegada que porto un paquet a Manresa és a casa teva! Deus ser informàtic no? ... Doncs una mica xD.
També he fet compres a altres botigues, tot per tenir una càmera, una samarreta... etc
Això de les compres on-line m’ha canviat la vida o una mica... ja que sinó cada vegada que hagi de comprar un jersei que m’agrada, he d’anar a Italia... o a Barcelona, fins i tot cada vegada l’Internet hem dona més facilitat alhora de fer compres i cada vegada és més segur.
Total, per a mi és més còmode comprar des de la cadira de l’habitació que viatjar a 300 km.