1. La meva primera connexió a Internet
divendres
No recordo quina va ser la primera web que vaig visitar, però segurament va ser alguna del Barça des de la biblioteca de l’institut. Crec que feia 1er ESO i la connexió era RDSI (128k), una mica més ràpid que el mòdem que es feia servir aquella època (56k). Després d’aquesta experiència i amb un PC nou (Pentium 150 amb 16MB de ram xD) vaig connectar l’internet des de casa... la primera web que vaig visitar segurament era la de telefonica.com, ja que vaig adquirir la connexió des de telefònica..., i tot gràcies amb un mòdem U.S.Robotics de 56k (Tb adquirit des de ... xD), quins records d'aquells tons alhora de la trucada...
A partir d’aquell dia el meu Internet ha anat evolucionant, després vaig contractar la tarifa plana, allò de les 18h fins a les 8h del mati, i vaig fer funcionar el Napster. Ja veus... allà esperant fins a les 18h connectant i no es connectava... pq segurament molta gent ho feia al mateix temps... no ho se això creia jo xD. Després el ADSL 256K, allò anava molt ràpid i es on vaig instal·lar el eDonkey, més endavant van doblar.... i ara l’han tornat a doblar... xD. Cal dir que la primera web que vaig visitar era del barça o de futbol... i la última web que acabo de visitar ara és de futbol però del Barça xDD, això si que no he canviat!.

Demà més ...