Un dia a BCN – El que haig de fer per la meva tarja gràfica (2ona Part)
dilluns

Després d’anar al Maremagnum... va ser hora de tornar xo a dinar... No trobava res econòmic, finalment vaig anar a un restaurant italià. Que hem vaig trobar allà! El cambrer no sabia parlar bé el castellà, xo bueno total que hem pot passar.


El restaurant italià

Vaig demanar una pizza BCN pq hem deia que era la més ràpida en fer.. després un capuccino (Pq en una paret posava capuccino.. si que el local era friki). Eren les 4.30, vaig tornar al ciber a imprimir bé el document, a les 5 era a PC Green... li vaig donar el resguard... xo jeje no es veia bé el número! Mare meva... vaig trucar a casa, m quedava menys d’un minut de trucada, ja que no tenia saldo... xD. Al final hem van dir el número Ufff.


El ciber :P

El noi del PC-Green hem va dir que té família a prop de Manresa.. exactament a la urbanització Calvet (hem sembla que era allà nose), ja que li havia dit que era de Manresa (Un fallo meu en dir-ho, no m’agrada parlar sobre la meva vida privada). Total que no m’interasava gens de les vides personals dels demés, volia un val.. Finalment, m’el va donar. Vaig anar al Megastore a comprar la tarja i un disc dur portàtil (Hem sobrava diners... xD). Vaig agafar ràpidament el tren... i que va passar... mentre anàvem (els del tren) rumb a Manresa... hi va haver una averia, total que el viatge va durar més de 2 hores (en teoria dura menys d’1h)... no havia vist un tren tan lent tan lent.. només faltava que el tren tragués vapor.


Bitllet "tren"

P.D. Estava destroçat tan físicament com mentalment, tot per la tarja gràfica...