Un dia a BCN – El que haig de fer per la meva tarja gràfica (1era Part)
dijous

Història verídica viscuda fa dos dies... xDD - No se que posar al blog xD

El dia abans (6-6-05) hem van trucar els del PC-Green que tenien la “Meva targeta gràfica” (Pq se’n va espatllar), entre cometes pq no m’ho van canviar, ja que no les fabriquen...

La meva idea era aixecar-me d’hora l’endemà, arribar a BCN a les 10, i tornar al migdia. Si jeje doncs res d’això. Hem vaig aixecar una mica tard... arribo a BCN a les 12h... i sabeu que!! M vaig deixar el resguard per que hem facin el canvi... Tot un show... el tio del PC-Green deia que necessitava el resguard ja que apareix un numero, la qual es necessita per efectuar un canvi de targeta o un val. Total que vaig fer 1 trucada a casa pq m’escanegin el resguard (Eren les 14h), el PC-Green ja era tancat... Finalment vaig agafar el metro i vinga al Maremàgnum que hi falta gent...

Eren les 15h i tenia molta gana... sabeu on vaig anar.. a un Italià on el cambrer no sabia parlar bé el castellà-català... CONTINUARÀ

P.D. Perdoneu si faig faltes ortogràfiques... :P