Que hi farem...
dissabte

Ahir buscava un CD de linux, era el 4CD de Debian 3.0, i mireu que hem vaig trobar…


Només veure la acumulació de cds, que molts d’ells no són de gran interès, o són defectuosos o són simples copies de seguretat... , per mandra de buscar-ho vaig tenir que tornar-lo a descarregar d’Internet, i si segueixo així algun dia trobaré 5 CDs del CD que m’he descarregat, tot un Show, que hi farem. Al descarregar el CD hem vaig donar compte que fa uns mesos van dir que doblarien la velocitat a partir del Març, i som a l’Abril, i clar ara diuen a principis d’Estiu... que hi farem. L’altre cosa que hem va cridar l’atenció, que no té res a veure amb CDs ni l’Internet, un cop s’estava descarregant el CD ja tenia el Google per trobar “algo” que no sé... i vaig parar a pensar el que estava fent, i la conclusió va ser ven simple... sempre que m’avorreixo poso el google, no se si sóc l’únic però bueno, que hi farem...